Kam pievērts uzmanību izvēloties biroja telpas

Darbinieki jūtas produktīvāki un apmierinātāki, ja biroja vide atspoguļo uzņēmuma vērtības un kultūru. Jo ērtāka un tīrāka ir iekštelpu vide, jo mazāka iespējamība, ka cilvēki saslimst, un tas var būtiski ietekmēt uzņēmuma finanses. Tāpēc ir svarīgi padomāt par visām dažādajām lietām, ko var darīt, lai uzlabotu biroja vidi – sākot no bojāta aprīkojuma labošanas līdz mēbeļu un tīrīšanas līdzekļu modernizācijai.

 

  1. Vieta un pieejamība:

    Lai atrastu savām vajadzībām piemērotāko biroju, ir jādomā par atrašanās vietu un pieejamību. Tas nozīmē, ka ir jāņem vērā tādas lietas kā biroja atrašanās vieta un pieejamība. Dažreiz cilvēkus var piesaistīt birojs, pamatojoties uz tā izskatu, nedomājot par praktiskiem aspektiem. Taču jāņem vērā arī citas lietas, piemēram, vai birojs ir pieejams un ērts, lai jūs varētu strādāt.

    Lai atrastu savām vajadzībām piemērotāko biroju, ir jādomā par atrašanās vietu un pieejamību. Tas nozīmē, ka ir jāņem vērā tādas lietas kā biroja atrašanās vieta un pieejamība. Dažreiz cilvēkus var piesaistīt birojs, pamatojoties uz tā izskatu, nedomājot par praktiskiem aspektiem. Taču jāņem vērā arī citas lietas, piemēram, vai birojs ir pieejams un ērts, lai jūs varētu strādāt.

    Izvēloties biroja telpu, ļoti svarīga ir uzņēmuma atrašanās vieta. Pieejamība ir svarīga, jo tā var palīdzēt uzņēmumam gūt panākumus vai neveiksmi. Piemēram, Rīgā satiksme var būt liela problēma un nereti liek uzņēmumiem atteikties apmeklēt pasākumus. Ja birojam var piekļūt gan ar sabiedrisko, gan privāto transportu, darbiniekiem nav jāuztraucas par nokļūšanu darbā, un klienti var viegli atrast biroju. Turklāt atrašanās biznesa rajonā var palīdzēt uzlabot darbinieku komfortu, uzņēmuma atpazīstamību un uzņēmuma pieejamību.

  2. Cena

    Biroja telpu nomas cena var ļoti ietekmēt uzņēmuma peļņu, taču, ja nomas maksa ir pārāk lēta, tā var būt zīme, ka birojs nav līdzvērtīgs. Savukārt, ja īre ir pārāk dārga, uzņēmums to var nespēt atļauties un tas var liecināt par finansiālām problēmām. Īres cenai jābūt atbilstošai vietai un iekļautajām telpām. Ir svarīgi pārliecināties, ka nav slēptu maksu, piemēram, papildu maksas par infrastruktūras uzturēšanu, maksas par stāvvietu vai nodevām.

    Energoresursu augstā cena, enerģijas monopols un inflācija liek meklēt citus veidus, kā aukstā laikā apsildīt māju, piemēram, izmantojot malkas sildītājus vai iekurt kamīnu aukstajās dienās.

  3. Uzņēmumu lielums

    Nepieciešamo biroja telpu lielums ir atkarīgs no darbinieku skaita un jūsu uzņēmuma struktūras. Telpām jābūt pietiekami lielām, lai darbinieki varētu justies ērti un viņiem būtu pietiekami daudz vietas darbam. Apkalpošanas uzņēmumam katram darbiniekam būtu jāaprēķina aptuveni 12 m2 biroja telpas. Tātad, ja jūsu uzņēmumā strādā 10 darbinieki, jums vajadzētu meklēt biroja telpu, kuras izmērs ir 120 m2.

    Taču ekonomiskā situācija un uzņēmumu darbības apjoms un darba organizācija (biroja darbinieku skaits/attālināti strādājošo skaits) var tik ļoti atšķirties, ka grūti pateikt, kas ir neapstrīdama norma. Lai attīstītos, sākumā vismaz jāizdzīvo. Ļoti izdevīgi ir risinājumi, kur vairākiem birojiem ir kopīgas atpūtas telpas, tualete, citas palīgtelpas un attiecīgi zemāka nomas maksa.

  4. Infrastruktūra un tehnoloģijas

    Mūsdienu uzņēmumos ir ļoti nepieciešams uzticams un ātrs interneta savienojums. Lielākajai daļai biroju ir dažādas interneta pieslēguma iespējas, un ir svarīgi izvēlēties pareizo, kas atbilst jūsu īpašajām vajadzībām. Turklāt uzņēmumiem ir jābūt gataviem iespējamām infrastruktūras izmaiņām atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.

    biroji

  5. Dizains un iekārtojums

    Jūsu biroja iekārtojums un dizains ir tikai viena iespēja, ko varat apsvērt, lai uzlabotu darbinieku produktivitāti, iesaistīšanos un apmierinātību. Citi faktori, piemēram, biroja iekārtojums, dabiskais un mākslīgais apgaismojums, gaisa kvalitāte un ventilācija, troksnis un akustika, izskats un sajūta, kā arī tuvums dabai, piemēram, augi un dabas ainava, ietekmē to, kā jūsu darbinieki jūtas.

  6.  Izejas plāns

    Neraugoties uz sagatavošanos un rūpīgu apsvēršanu, apstākļi, kas nav jūsu kontrolē, var likt jūsu uzņēmumam izbeigt nomas līgumu, pieprasot izbeigšanas stratēģiju diviem latīņu vārdiem, kas sastopami gandrīz visos līgumos – force majeure.

    Tās varētu būt dabas katastrofas, sociālie nemieri vai karš, hiperinflācija, izmaiņas likumos, kas ietekmē uzņēmējdarbību, enerģijas cenas, strukturālas izmaiņas un daudz kas cits, kas mums ir pazīstams pēdējo divu gadu laikā. Biroja nomas līgumos ar īsākiem termiņiem ir jāiekļauj ārkārtas rīcības plāns, lai vajadzības gadījumā varētu atstāt vai pārcelties bez netaisnīgiem sodiem un papildu maksājumiem.

Biroju telpu piedāvājums – realat.lv/biroji