Sky&More iepirkšanās centra modernizācijā un paplašināšanā investē 1,7 miljonus eiro

I/c Sky&More līdz 2016. gada beigām plāno paplašināties un modernizēties, kopumā ieguldot 1,7 miljonus eiro 23 jaunu shop in shop veikalu izbūvē, restorānu labiekārtošanā, kā arī pašas ēkas fasādes modernizācijā un jaunas korporatīvās identitātes izstrādē.

Latvijā pirmā corner principa apģērbu un aksesuāru tirdzniecības vieta F&More, kas darbojas pēc shop in shop biznesa modeļa un piedāvā pircējiem pasaulē pazīstamu premium un vidējā segmenta apģērbu un aksesuāru zīmolus, šoruden atklās otro kārtu, turpmāk piedāvājot arī tādus zīmolus kā Luisa Cerano, Joop, Strellson, Lagerfeld, Laurel, Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger, Guess by Marciano, Superdry, Bugatti, Daniel Hechter, Kennet Street u.c.

F&More šobrīd aizņem 1500 m2 lielu platību i/c Sky&More otrajā stāvā, savukārt rudenī paredzēta tā otrās kārtas atvēršana, paplašinoties līdz pat 3000 m2 platībai, un turpmāk piedāvājot pircējiem līdz šim Latvijā nepārstāvētus 23 jaunus shop in shop veikalus un vairāk nekā 4000 veidu apģērbu un aksesuāru modeļus.

«Jau nākamgad svinēsim centra 10 gadu jubileju, kurai sākam gatavoties jau šobrīd, uzsākot vērienīgus centra uzlabošanas darbus, kas iever sevī kā vizuālas izmaiņas fasādes noformējumā, tā arī iepirkumu centra saturisku paplašināšanu, turpmāk piedāvājot plašā izvēlē gan premium, gan arī vidējā premium segmenta zīmolus,» ar nākotnes plāniem iepazīstina Sky&More direktore Kristīne Kopce – Ļūmane.

www.db.lv